Na všechny produkty z našeho e-shopu se vztahuje záruční doba v délce 24 měsíců. Výjimečně se může stát, že zboží k Vám dorazí poškozené či nefunkční, případně dojde k závadě v průběhu dvou let od jeho zakoupení. V těchto případech máte nárok na reklamaci zboží.
Jak postupovat při reklamaci?
1.
Vyplňte reklamační formulář
Níže naleznete odkaz ke stažení reklamačního formuláře, který následně vytiskněte a vyplňte. Poté jej přidejte do balíku ke zboží určenému k reklamaci.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
2.
Přiložte kopii dokladu
Spolu s reklamačním formulářem a zbožím k reklamaci, nám zašlete také kopii faktury, kterou jste obdrželi ve Vaší zásilce.
Tím, že zašlete také daňový doklad, nám umožníte rychlejší vyřízení Vaší žádosti o reklamaci zboží.
3.
Zabalte zboží o odešlete
Kompletní balík, který obsahuje zboží určené k reklamaci a výše uvedené dokumenty, řádně zabalte a zašlete na naši adresu.
Uděláme maximum pro rychlé vyřízení Vaší reklamace.
4.
Uschovejte účtenku
Účtenku, kterou obdržíte od přepravce při odesílání balíku, si uschovejte.
Pokud bude Vaše reklamace vyřízena kladně, náklady na přepravu Vám proplatíme.
Pro spokojenost našich zákazníků se vždy snažíme dělat maximum. Vaši reklamaci proto začneme řešit okamžitě po doručení Vašeho balíku. Průběžně Vám budeme na Váš e-mail zasílat informace o stavu reklamace.